Tuesday, July 03, 2012

Nasi Goreng Nyonya

Orang Malaysia sangat suka makan nasi. Ya, terutama aku. Aku tidak boleh tahan kalau sehari tiada nasi. Tapi kalau outstation ke luar ataupun tengah travel, nasi bukanlah benda yang senang dicari terutana di negara yang makan roti sebagai makanan ruji.

Hari ini aku nak introduce Nasi Goreng Nyonya yanh sedap dari Nyonya House, 1Borneo (sebaris dengan Dome).

Aku sudah 3 kali makan nasi goreng ni dan aku sangat suka sebab nasi dia yang sedap dan kombinasi belacab, udang dan rasa dia yang begitu menyelerakan.

Time typing ni pun aku boleh terliur membayangkan penangan nasi goreng Nyonya House 1Borneo ni.

Kepada sesiapa yang teringin mencuba makanan di Nyonya House, anda juga boleh membuat pilihan minuman mereka yang beraneka jenis. My favourite was Avocado Juice.

Perghh! Mau pigi 1B cari makan dulu la!


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments: