Wednesday, August 29, 2012

Payless Shoesource, KK

Payless Shoesource, butik serbaneka dari US menjual kasut lelaki dan wanita pelbagai saiz, handbags serta accessories kini sudah sampai di Kota Kinabalu.

Memulakan bisness pada 18 Ogos 2012 di Suria Sabah Shopping Mall, butik ini menjadi tumpuan ramai, termasuk anak-anak kecil kerana rekabentuk kasutnya yang menarik dan selesa dipakai.

Flat shoes dalam gambar ini berharga sekitar RM70, tapi sempena bulan kemerdekaan ini Payless Shoesource memberikan diskaun sebanyak 20% untuk kesemua barangan.

Kebanyakan kasut yang menarik hati aku adalah flats dan wedges. High heels dia terlalu tinggi, tapi sangat fashionable!

Handbags di sini juga menarik, designnya lain dari yang lain dan motif serta coraknya agak santai.

Accessories pula sangat up to date, mengikut trend terkini, cuma pilihan agak terhad.

Walaupun pricing agak mahal (especially kasut), aku rasa kasut yang mereka jual sangat cantik dan menarik. Cuma, kalau harga sekitar RM50 untuk flats barulah best. RM70 ke RM90 agak mahal untuk aku, sedangkan harga RM80 macam tu aku sudah boleh beli good quality wedges dari Heatwave.

However, for those yang cari kelainan, Payless Shoesource menanti anda dengan pilihan yang banyak. Sangat banyak!

Aku suka cara dia susun kasut dalam kotak. Menarik, funky dan moden!

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone


1 comments:

Ms. Ellatron said...

gonna buy something there soon! :D