Saturday, August 25, 2012

Lagu Hari Malaysia

Hari ni first time aku dengar lagu Hari Malaysia. Lagu oleh Asmin Mudin dan Lirik oleh Asmin Mudin dan Kelvin TP Lim.

Aku tidak pasti kalau lagu ni jadi lagu rasmi untuk sambutan Hari Malaysia peringkat kebangsaan atau tidak, tapi aku rasa lebih baik ia disimpan hanya untuk Majlis Belia Malaysia. Tidak sedap langsung!

Aku yang tidak pandai dalam muzik pun tidak suka dengan lagu tu, inikan pula mereka yang pandai buat lagu.

To be honest, Asmin Mudin ni salah seorang 'sifu' dalam industri muzik di Sabah, tapi aku tidak menyangka dia boleh keluar dengan karya sebegini.

Nothing special on the lyric, very simple but not rhyme. Muzik dia la yang paling bida... Sorrylah kalau ada yang marah, tapi sama-sama juga kita ni manusia, bisa berbuat salah. Tapi sama-samalah kita menerima kritikan.

Selamat Hari Malaysia yang ke 49!

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments: