Tuesday, July 03, 2012

Handbag Merah Marie Clare

Sudah hampir setahun aku tidak membeli handbag (paling last kawan belikan aku 2 buah handbag dari Korea pada December tahun lepas). Aku rasa, sudah masanya beli handbag baru sebab beberapa handbag lama aku yang sudah puas pakai aku 'dermakan' kepada anak-anak buah dan sepupu-sepupu aku yang tiada duit beli handbag. Kebanyakannya masih elok.

Minggu lepas, aku temankan kawan aku mencari kasut baru, semua kedai kasut kami masuk termasuk Bata.

Dalam kawan aku sibuk-sibuk mencuba kasut mana yang sesuai, aku pula tergoda dengan handbag besar Marie Clare yang berwarna merah.

Apa yang aku suka dengan beg ini ialah saiznya yang besar dan material yang agak bagus. Daripada aku buang duit RM500 untuk beg Longchamp, bagus aku beli yang ni saja kan? Saiz hampir sama, cuma jenama saja yang berbeza. Tapi tidak megapa yang penting sama-sama tahan lama!

Memandangkan gaji aku dah masuk, aku akan kerjakan beg ini dalam minggu ni. Sayang juga sebab hanya warna merah yang menarik hatiku. Kalau ada warna kuning lagi bagus tapi malangnya tiada...



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 comments:

armouris said...

dah beli ke handbag ni? Handbag saudari telah dipilih menjadi feature di FB Saya Sangat Obses Handbag dan Kasut. Check it out!