Friday, March 09, 2012

Trend Gincu Terang!

Setiap wanita tidak dapat dipisahkan dengan gincu bibir, ataupun lebih pendek dan cool dipanggil lipstick! Ada yang mempunyai 3 batang lipstick dari warna terang ke warna sederhana dan seterusnya warna nude, malah ada juga yang mempunyai koleksi sehingga lebih dari 10 batang lipstick. Ntah la, macamana mau habiskan.

Dalam entri sebelum ni, aku ada beli lipstick dari Holika-Holika, warna merah terang. I likeeee banget!

Namun, ada news gembira lagi aku dapat selepas balik dari Bangkok hari tu. Aku terima bungkusan dari Avon Cosmetic KL, diorang kirimkan aku sebatang lipstick merah terang dari koleksi terbaru, Ultra Moisture Rich Rose.

Di dalam risalah Avon baru-baru ni, terdapat 10 warna berbeza; Blushing Bride Rose, Rosabella Rose, Amelia Rose, Passionate Kiss Rose, Jubilee Rose, Royal Celebration Rose, Apricot Nectar Rose, French Lace Rose, Carmen Rose dan Amour Rose. Aku dapat yang warna Carmen Rose. Punya la merah color dia... Tapi aku memang happy sangat!

Bagi mereka yang masih meminati warna nude, aku cadangkan warna Blushing Bride Rose, Aprocot Nectar Rose, French Lace Rose dan Amour Rose. Warna yang lain tu untuk mereka yang mahu warna yang lebih berani.

Another good news, sekarang ada promosi pengenalan cuma RM22.90 untuk Sabah dan Sarawak, so buatlah tinjauan ke kedai-kedai avon atau tengok risalah dari wakil-wakil jualan.

Koleksi terbaru ini adalah pemenang gincu pelembab terbaik dari Avon Beauty Awards 2012 kerana ia bukan sahaja menyerlah dengan warna-warna memikat tetapi juga melembut, menghalus dan menghidratkan bibir.

0 comments: