Tuesday, February 07, 2012

Pemenang Facebook Holika Holika

Masih ingat lagi post aku pasal lipstick Holika Holika Face-2-Change Sheer? So far aku pakai lipstic tu memang ramai yang puji color dia. Aku happy sangat sebab berbaloi beli walaupun agak mahal (bagi poket aku la).

Tapi, paling best apabila aku telah dipilih sebagai pemenang Facebook kerana entri blog tersebut. Actually aku mengharapkan hadiah utama iaitu penerbangan ke Bangkok untuk menyaksikan konsert CNblue tapi mungkin bukan rezeki aku la... Walaupun cuma dapat hadiah voucher, aku cukup bersyukur sebab aku boleh beli banyak barang dengan voucher RM100 tu. Aku dah terfikir mau try mascara pole dia... dan mungkin another lipstic la hehehe.

Terima kasih kepada Holika Holika kerana memilih saya sebagai pemenang Facebook. Sila like page mereka di Facebook dengan menaip Holika Holika Malaysia di kotak search. Pelbagai informasi terkini dan update berkenaan produk keluaran mereka di sana.

0 comments: