Monday, July 18, 2011

Contest! Contest! Contest!

Aku rasa aku sekarang dah ada hobi baru: JOIN CONTEST!

Pantang nampak contest, akupun nak join. Itu semua pun sebab aku nak dapat kawan baru kat alama maya ni. Ye la, sebelum ni aku blog kat wordpress secara serious and dah tiba masanya buat blogspot ni sebab tumblr akupun tak aktif sangat.

Setakat ni aku bukan sahaja join contest bloger-bloger lain tapi akupun dah anjur Contest Pantun Ramadhan. Paling sedih bila sambutan tak ramai. Haish...

Tarikh tutup pada hari pertama puasa semoga makin ramailah peserta yer... Kalau tak pun biar aku je la sorang-sorang yang join contest bloger-bloger lain :D

POYO!

1 comments:

nona sani said...

sabo3!!
hahaa..
jum komen sini..!
kurangkaan stress...
plis komen ek..pape jelaa...
hehe..tq!!

http://nonasani.blogspot.com/2011/07/tanya-akutip-kurangkan-stress.html