Tuesday, June 21, 2011

Birthday dan Telur

Next month (July 17th) merupakan birthday aku. So siapa yang nak bagi hadiah aku alu-alukan...

Actually entri birthday ni bukan la semata-mata nak minta hadiah daripada korang tapi aku nak kongsi pengalaman aku kat kolej dulu kena baling telur, sos tomato and kemudian tepung oleh member-member yang kononnya nak buat BBQ utk aku.

Akupun slamber je la lepak-lepak dengan diorang. Tiba-tiba je... Puk (kat kepala aku), PISSSSHSS (kat rambut aku).. Alamak! Kuang Hajar!!! Diorang pecahkan telur and simbah aku dangan sos and tepung! Hahahaha.

Aku memang geram giler time tu tapi apa boleh buat benda dah jadi... Bilik mandi aku busuk giler sebab bau telur. EEEE...

Anyway, itu adalah salah satu birthday suprise aku yang paling best ;-)Ha... Tengok muka blur aku time tu haahahahaha.

0 comments: