Wednesday, December 14, 2011

Review: Kate Cosmetic Eyeliner

Terima kasih kepada Kate Cosmetic kerana mambawa jenama ini ke Kota Kinabalu.

Hari ini aku beli eyeliner baru, Kate Liquid Eyeliner berharga RM40++. Senang apply dan warnanya pekat hitam. Walaupun tidak sebagus eyeliner yang aku pakai sebelum ni, aku rasa Kate Liquid Eyeliner ni adalah antara yang terbaik di pasaran setakat ini.
Kate Liquid Eyeliner

Satu lagi pilihan untuk anda yang suka eyeliner sampai ke pangkal buli mata, anda boleh dapatkan Kate Eyeliner FR. Eyeliner ini sangat unik kerana ia mempunyai tiga tangkai di hujungnya, untuk membolehkan dakwatnya sampai ke pangkal bului mata.

Kate Eyeliner FR
Namun, aku kurang gemar Kate Eyeliner FR kerana tekstur ketiga-tiga tangkai tersebut agak kasar dan keras.

Anda pula mana satu pilihan hati? Kalau aku diberi pilihan, aku prefer eyeliner lama aku, Kanebo Reine Eyeliner, tapi aku tidak tahu mana mau cari di KK ni. Aku beli di KL 2 tahun lepas, bulan lepas baru habis. Kate Liquid Eyeliner adalah yang paling terbaik selepas Kanebo Reine Eyeliner.
KANEBO REINE EYELINEAR

0 comments: