Sunday, July 31, 2011

Online Shop

Melihat kepada perkembangan online shop di negara kita yang tumbuh bak cendawan selepas hujan, akupun terfikir nak jual pre-loved items aku yang masih elok.

Aku pernah buat blog kat wordpress khas untuk jual barang tapi taktau macamana nak muat marketing. Hmmm... Mungkin boleh iklankan kat page orang kot... Nanti aku fikirkan.

Aku suka sangat beli barang, terutama baju-baju dan aksesori tapi cuma pakai untuk sekali or dua kali je. Sekarang banyak sangat yang bergantung kat almari. Apa salahnya aku jual dengan harga murah kan? I mean at least aku dapat something asalkan tak biarkan kain buruk kat dalam almari... Hmmm... how aaaa? Aku buntu... nak pasarkan tu yang tak konfiden boleh ke tak...

1 comments:

einz said...

boleh jep kak.....ne rajin jep pasni blogwalking....okeh???gud luck~