Monday, July 25, 2011

BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU?


Silalah kritik blog ni. Don't worry aku akan kritik korang balik. Win-win situation kan? Hehehehe. ADA BERANI?! The most important, korang FOLLOW le aku :P~

***

As usual la, Ben memang selalu buat segment untuk blogger untuk terus memeriahkan alam maya ni. Kali ni, blogger boleh kritik 'rumah' blogger lain. Menarik kan? Kalau nak join, cepat-cepat click header Ben kat atas tu. Syarat-syaratnya adalah seperti di bawah:
  1. Buat satu entri baru .. letak header Ben Ashaari Blog
  2. Tajuk : BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU ? dan linkkan ke entri beliau
  3. Tuliskan sepatah dua untuk mereka yang bakal kritik blog korang.. Tinggalkan link entri korang di ruangan komen Ben's blog
  4. Bagi mereka yang masuk ke blog lain untuk mengkritik , sila kritik dengan ikhlas.. Tamo PUJIAN ! Cari kekurangan blog itu dan bagitau pada pemiliknya..
  5. Selepas kritik , sertakan url entri penyertaan korang ni di ruangan blog mereka .. Kemudian , blogger yang dikritik tu , sila balas kunjungan dan kembalik kritik blog mereka ! Adil la kan ?
  6. Tolong ikhlas .. jangan tipu .. Blogger yang mana rasakan komen tersebut tidak membina , dibenarkan untuk tidak membalas kunjungan mereka .. Hehehe.. kejam kan ?

3 comments:

Goblogz said...

salam, nak kritik nih, bhagian entry tu kecik sgt, blog ni mcm bnyk ruang kosong. trimas

jgn lupa kritik blik
http://mygoblog01.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

Juwita Afifah said...

Sama mcm goblogz komen. Apakata lebarkan sikit ruangan entri ni. =D

http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

LALABIELA said...

a'a la awak.. kalau boleh lebarkan bahagian entry.. nampak sempit.. maybe awak boleh tukar template lain yang ada ruang entry yang lebih besar..

http://lalabiela.blogspot.com/2011/07/ba-tanya-berani-ke-kritik-blog-aku.html